De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIF651FB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rjoris 30-12-2021

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Bosch PIF651FB1E

Vandaag voor het eerst gebruikt, hiervoor een keramische kookplaat. Wat een verschil!! Makkelijk om te bedienen en alles kookt super snel.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakjelijk

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten

m******@z******* 18-11-2021

Een genot om op te koken en ook om het schoon te houden

Geschreven voor: Bosch PIF651FB1E

Het product heeft een moderne uitstraling en is makkelijk te bedienen door een eenvoudig bedieningspaneel op de plaat zelf. De kookplaat is makkelijke schoon te houden en eten koekt er niet vlug op aan. De 4 warmte bronnen warme goed en eten is vlug klaar. Zodra je de pan van de kookplaat op tilt stopt de warmte bron en is de warmte ook bijna meteen weg van de kookplaat . Als je van gas op inductie overgaat kan het wel zijn dat je nieuwe pannen moet aanschaffen de pannen zijn een stuk duurder. Wij zijn zeer te vrede met de aankoop ook de prijs kwaliteitsverhouding klopt want koken is nu een genot.

Pluspunten

• moderne uitstraling
  • makkelijk schoon te houden
  • eten is snel klaar

g*********@k********* 16-11-2021

Een aanwinst voor je keuken

Geschreven voor: Bosch PIF651FB1E

Het product werkt prima en geheel volgens verwachting. Met het facet geslepen glas, ziet het er ook prachtig uit.
Het enige min puntje is dat de standen aan de voorzijde niet verlicht zijn. in het duister is dit moeilijk af te lezen.

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Ziet er goed uit
  • Goede handleiding

Minpunten

• Standenkeuze is niet verlicht

v*********@g******** 07-11-2021

aanrader

Geschreven voor: Bosch PIF651FB1E

Ideale inductiekookplaat! handige bediening, eenvoudige tiptoetsen met bij elke plaat een eigen kookwekker, die ervoor zorgt dat na de ingestelde kooktijd de plaat uitgeschakeld wordt.